wtorek, 13 sierpnia 2013

Projekt Denko 1

Hej dzisiaj mam dla was pierwszy projekt denko, zapraszam.


 Gruboziarnisty peeling do ciała, Joanna - Bardzo przyjemny produkt, ładnie zdziera martwy naskórek i fajnie wygładza skórę. Zastrzeżenia mam tylko do opakowania, które szybko się psuje i łamie, ale to jedyny minus. Moja ocena : 8/10


 od lewej
1. żel pod prysznic żurawina i cynamon, AVON - ładnie pachnie i daje dużo piany. Nie wysusza i jest wydajny. Moja ocena : 9/10
2. Original Source, cytryna i drzewo herbaciane - przepiękny i odświeżający zapach. Produkt ten wytwarza fajną, przyjemną pianę ale  jest nie wydajny. Moja ocena : 8,5 /10
3. Kremowy olejek do kąpieli, NIVEA - Powiem tak, to nie jest olejek tylko kremowy żel pod prysznic. Sama się zdziwiłam ale po kąpieli z wykorzystaniem tego produktu nie trzeba używać balsamu, bo skóra jest nawilżona. Ładnie pachnie i jest wydajny. Moja ocena : 10 / 10


 Od lewej 
1. ujędrniający balsam do ciała - całkiem fajny produkt, nieźle nawilża, fajnie pachnie, ma wygodne opakowanie i nie jest drogi. Tylko trochę kiepsko z wydajnością ale nie jest źle. 
2. pachnący balsam do ciała, morela i masło shea AVON -  No tak, pachnie pięknie ale nie nawilża ani trochę. Jest nie wydajny. Moja ocena : 2 / 10
Moja ocena : 9/10


Od lewej 
1. Pianka do mycia twarzy, AVON -  Ładnie oczyszcza ale bardzo wysusza, po jej użyciu skóra jest napięta. Pianka jest wydajna. Moja ocena : 6 / 10
2. Ogórkowy tonik do twarzy, Ziaja - Mój ulubieniec, pięknie oczyszcza nie wysusza, jest wydajny i bardzo tani. Moja ocena : 10/10


Dezodorant on Duty tropical, AVON - Jest ok ale bez fajerwerków. Dobrze chroni i ładnie pachnie, cena też nie odstrasza a wydajność jest standardowa. Moja ocena : 7/10




 Tusz do rzęs sexy pulp, Yves Rocher - Nie przepadam za nim. Skleja rzęsy, ale przynajmniej się nie rozmazuje. Moja ocena : 2/10


 Woda toaletowa Love Dance, La Rive - Ładny zapach ale bardzo słodki, trzeba umieć go dawkować. Woda ta jest bardzo wydajna i tania. Moja ocena : 8 / 10


 Szampon i odżywka żurawina i miód, AVON : Jest ok, nie ma większego nawilżenia, ale włosy się nie plątały. Nie zauważyłam obciążenia. Niezłą wydajność i cena. Moja ocena : 6/10


Odżywka  sprayu, schwarzkopf - jest ok ale dużo lepsza jest czarna wersja. Nawilża ale bez happy end. Moja ocena : 5/10

 

odżywka do paznokci, JOKO - Nie zachwyciła mnie. Nie widziała większej różnicy  na paznokciach przed i po. Moja ocena : 2 / 10


 Maść nagietkowa - Jest niezastąpiona do wyeliminowania pryszczy, pozwala im się szybciej zagoić. Używam jej także do ust i daje rade. Moja ocena : 10/10

Dezodorant action, Adidas - Jest ok, dobrze chroni ale pozostawia plamy na ubraniach. Moja ocena : 6/10

                         Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz