poniedziałek, 10 marca 2014

Playlista nr 3

Heeejka, dzisiaj miałam paskudny dzień, ale jak biegałam to od razu mi się humor poprawił, spotkałam kilka osób,
było trochę śmiechu i nieudane próby nauczenia mnie jeździć na desce :( Jestem poobijana ale z uśmiechem więc to jest
chyba najważniejsze. Dzisiaj przychodzę do was z moją trzecią już playlistą,
 spora część utworów to występy z programów telewizyjnych,które ubóstwiam bo poznaje się ludzi niezwykle uzdolnionych
gdzie działa ich głos a nie wytwórnia.

1.The Voice of Poland - Mateusz Grędziński - „Dude"


2. The Voice of Poland - Mateusz Grędziński - „F**k you" 


3. The Voice of Poland - Mateusz Grędziński - "Cry Me a River" 


4.The Voice of Poland - Dorota Osińska - „Calling You" 


5. The Voice of Poland IV - Robert Protasiewicz - „Wild world"



 6. The Voice of Poland - Aleksandra Węglewicz - „Another Day in Paradise" 


7.  The Voice of Poland IV - Katarzyna Sawczuk - "Titanium"


8. MBTM 7 - Paulina Czapla 


9. X-Factor - Paulina Czapla 


10 . Marta Bijan - Wrecking Ball - X Factor 2014 Casting 


11. Demi Lovato - Give Your Heart A Break 


12.  Ariana Grande - Baby I



                            Bayyy
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz